Nahlásiť nevhodný komentár
Komentár #985856:
Na tomto predmete som pochopil to, čo som neporozumel na ostatných predmetoch (napr. aparát z matematiky ...). Takže za to + alebo *.
Čo je aj +/* sú cvičenia, resp. cvičiaca. Bola veľmi príjemná a ochotná vysvetliť študentov problém aj mimo cvičení (a teda na úkor jej voľného času). Písomky boli príjemné, je pravda, že boli o stupeň "nižšie" ako skúšková písomka, no nebolo to na škodu.
Čo sa týka prednášok, boli poňaté vtipným duchom. Príde mi to ešte vtipnejšie vzhľadom na skutočnosť, že samotný prednášajúci sa plynutím času nemení.
Čo sa mi nepáčilo bola skutočnosť na skúške (termíne), že ak v ten deň všetci úspešne prešli skúškovou písomkou, vždy sa žiaľ našiel niekto, kto musí / musel ísť posledný, chcem tým povedať, že čakať 4 hodiny predo dvermi mi nepríde ako efektívne. Ak by sa vedelo, že tam bude relatívne dlho čakať (o čom sme skutočnosť nemali), pravdepodobne by sme prišli na ďalší termín (už iba na ústnu skúšku). Teda, čo vytýkam je/bola neinformovanosť a bolo by dobré, ak by existoval nejaký predbežný harmonogram, aby študent vedel, že sa dostane na rad o 3 hodiny (a napr. chcel by v ten deň ešte niečo stihnúť, napr. vlak, lietadlo).